Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
STR8 Original .Deodorant, For Men.85 ml
Skladem u partnera
STR8 – Original Shower Gel 400ml Shower gel. For men.
Skladem u partnera
STR8 – Red Code After Shave 100ml After Shave. For men.
Skladem u partnera
STR8 – Red Code Deo Spray 150ml Deospray. For men.
Skladem u partnera
STR8 – Red Code Deodorant 85ml Deospray. For men.
Skladem u partnera
STR8 – Red Code Deospray 200ml Deospray. For men.
Skladem u partnera
STR8 – Red Code EDT 100ml Standard package. For men.
Skladem u partnera
STR8 Red Code .Aftershave Water, For Men.100 ml
Skladem u partnera
STR8 Red Code .Eau de Toilette, For Men.100 ml
Skladem u partnera
STR8 Red Code .Deodorant, For Men.150 ml
Skladem u partnera
STR8 Red Code .Deodorant, For Men.200 ml
Skladem u partnera
STR8 Red Code .Shower Gel, For Men.400 ml
Skladem u partnera
STR8 – Red Code Shower Gel 400ml Shower gel. For men.
Skladem u partnera
STR8 – Rise EDT 100ml Standard package. For men.
Skladem u partnera
STR8 Rise .Eau de Toilette, For Men.100 ml
Skladem u partnera
STR8 Rise .Shower Gel, For Men.400 ml
Skladem u partnera
STR8 Rise .Deodorant, For Men.85 ml
Skladem u partnera
STR8 – Rise shower gel 400ml Shower gel. For men.
Skladem u partnera
STR8 Adventure je vzrušující vůně pro muže, kteří hledají dobrodružství.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jablko, ananas, pralinka, koriandr, vanilka, fazole tonka, květ pomerančovníku, levandule, jantarové dřevo.
Momentálně nedostupné
Brand: Str8.
Momentálně nedostupné
Brand: Str8.
Momentálně nedostupné
Typ deopřípravku: deospray. Sada antiperspirant 150 ml + sprchový gel 400 ml.
Momentálně nedostupné
Typ deopřípravku: deospray. STR8 All Sports vám nabízí vlastnosti antiperspirantu a deodorantu v jednom produktu: chrání podpaží před zápachem a zároveň dodává pokožce svěží vůni Vlastnosti antiperspirantu STR8 All Sports: díky mikrokapslím s.
Momentálně nedostupné
STR8 byl uveden na český trh v březnu 2002. Moderní vůně a balení si rychle získaly své stálé zákazníky a od té doby STR8 jen posiluje svou pozici na trhu. V roce 2005 STR8 rozšířil svou řadu vůní a inovoval balení. Nová řada této značky čerpá svou inspiraci z výrazných trendů automobilového průmyslu, proto byly výrobky STR8 zabaleny do líbivého designu a metalických barev. Logo značky se podobá klasické kovové poznávací značce vozu, zatímco popis „The Masculine State“ připomíná základ celého STR8 konceptu.